איפה הכינו פעם ראשונה את הקוקטייל מוחיטו?

מהו מוחיטו?

המוחיטו הוא קוקטייל קובני פופולרי שעשוי מחמישה מרכיבים; רום לבן, סוכר, מיץ ליים, מי סודה ונענע.

המוחיטו הומצא בהוואנה באמצע המאה ה-19 על ידי קבוצת אנשים בראשות אנריקה דה לה אוסה. הוא היה הברמן הראשי בבר לה פלורידה. המשקה נקרא במקור "אל דראק" על שם סר פרנסיס דרייק, שכביכול הכניס ליים לקובה כשעצר שם במסעו לעולם החדש.
על מנת לקרוא פרטים מורחבים בתחום של מתכון מוחיטו יש לבקר ב- tropicalevents.co.il

חושבים שה-Mojito נוצר כניסיון ליצור סוג חדש של אגרוף עם מה שהיה זמין בזמנו.

קוקטייל המוחיטו נוצר לראשונה בקובה ומיוצר באופן מסורתי עם סוכר לבן, מיץ ליים, מים ורום.

המוחיטו הוא קוקטייל קובני שמכינים באופן מסורתי עם סוכר לבן, מיץ ליים, מים ורום. נטען כי המוחיטו עורבב לראשונה בקובה על ידי אדם בשם ג'נינגס קוקס בסוף המאה ה-19. עם זאת, נטען גם כי המוחיטו הומצא על ידי אנריקה קרגו מ-Club Habana בשנת 1898. יש אנשים המאמינים שהמוג'יטו הראשון הוגש ב-La Bodeguita del Medio ב-Calle Obispo בין Avenida de las Misiones ו-Avenue de los Presidentes.

מבוא

המוחיטו הוא קוקטייל העשוי מחמישה מרכיבים: רום לבן, סוכר, מיץ ליים, מי סודה ונענע. זהו כדור גבוה קובני מסורתי. המוחיטו הוצג לראשונה בהוואנה בשנות ה-1800 ומקורותיו אינם ברורים. שמו של המשקה מגיע מהמילה הספרדית "מוג'אדו" שפירושה "רטוב".

ישנן שתי תיאוריות פופולריות לגבי המקום שבו נוצר המוחיטו לראשונה. תיאוריה אחת טוענת שהוא נוצר בקובה בשנות ה-50 של המאה ה-19 על ידי מהנדס מכרות אמריקאי בשם ג'נינגס קוקס, שערבב יחדיו מרכיבים שונים כדי להכין משקה מרענן לחבריו לאחר שחזרו מיום עבודה קשה. תיאוריה אחרת אומרת שמקורו בפלורידה כשמישהו ערבב יחד את כל המרכיבים הללו כדי ליצור קוקטייל חדש לחבריו במסיבת הבית שלו, שאותה כינה לה פלורידה קוקטייל לכבוד המדינה בה הוא חי.

המוחיטו הוא אחד הקוקטיילים הפופולריים בעולם. זהו אחד המשקאות המרעננים ביותר וזה גם משקה קיץ נהדר. המוחיטו הומצא לראשונה בקובה, על ידי אדם בשם קונסטנטה ריבאליגואה ורט. הוא יצר את הקוקטייל הזה בסוף המאה ה-19.

המתכון האבוד והאיסור

המוחיטו הוא קוקטייל קובני שעשוי מ-5 מרכיבים: רום לבן, סוכר, מיץ ליים, מים מוגזים ונענע. הוא נוצר לראשונה בקובה במאה ה-19 אך הפך כעת לפופולרי בכל רחבי העולם.

המשקה הוכן לראשונה על ידי ברמן קובני בשם ג'ולס ארמס שהתבקש ליצור משקה חדש עבור אשת חברה אמריקאית בשם יוסטאס קינג. לאחר מחקר מסוים הוא גילה שהמרכיבים למשקה החדש הזה כבר זמינים בקובה ולכן הוא יצר את המוחיטו.

יש הרבה אגדות על איך הקוקטייל הזה נוצר, אבל רוב ההיסטוריונים מאמינים שהוא הומצא על ידי ז'ול ארמס בבר אל פלורידיטה בהוואנה.

המתכון המקורי של ארמאס דרש שתי כפיות סוכר, חצי גרם של רום לבן, ארבע אונקיות מים וארבעה עלים מענף נענע טרייה – וזו הסיבה שאנשים מתייחסים אליו לעתים קרובות כ"המתכון האבוד

המוחיטו הוא קוקטייל קובני מסורתי שעשוי מחמישה מרכיבים – סוכר, ליים, רום, מי סודה ונענע. שמו של המשקה מגיע ממילה מקומית ל"להיות מעורב".

הפעם הראשונה בה יוצר מוחיטו אינה ידועה. עם זאת, ישנם שני סיפורים על איך זה הומצא. אחד אומר שהמשקה הומצא ב-1867 על ידי מהנדס מכרות אמריקאי בשם ג'ון דאונמן שחי בקובה וערבב קצת רום, סוכר ומיץ ליים כדי להכין גרסה קפואה של המשקה האהוב עליו בבית – המנטה ג'ולפ. הסיפור השני אומר שהוא הומצא על ידי ברמן קובני בשם קונסטנטה ריבאליגואה טוראדו בשנת 1938 כאשר עבד בבר אל פלורידיטה כשניסה לשחזר קוקטייל בשם "אל פרזידנטה".

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי