איפה קונים קריפטו?

מבוא: מהו מטבע קריפטו?

מטבע קריפטו הוא מטבע דיגיטלי מוצפן, שאינו מונפק על ידי אף ממשלה או בנק מרכזי. העסקאות מאומתות על ידי צמתי הרשת ונרשמות בפנקס מבוזר ציבורי הנקרא blockchain.

מטבע הקריפטו הראשון היה ביטקוין והוא נוצר בשנת 2009 על ידי אדם אלמוני תחת הכינוי של סאטושי נקמוטו. הצלחתו של ביטקוין הובילה ליצירת מטבעות קריפטו רבים אחרים, כמו Ethereum, Litecoin, Monero ו-Zcash.

מטבעות קריפטו משמשים בעיקר לעסקאות מקוונות בין אנשים ללא איש ביניים כמו בנקים או חברות כרטיסי אשראי. הם משמשים גם להעברות כספים בינלאומיות.

ישנן דרכים רבות לקנות מטבעות קריפטו כמו ביטקוין:

– שירותי חליפין הממירים כסף פיאט למטבעות קריפטו;

– חילופי עמית לעמית (P2P);

– ברוקרים OTC;

– כספומטים.

מבוא

בחלק זה, נדון היכן לקנות קריפטו. ישנן מספר שיטות פופולריות לקניית קריפטו.

השיטה הראשונה היא לקנות אותו מבורסה מקוונת. הבורסות המקוונות הפופולריות ביותר הן Coinbase, Kraken ו-Gemini. יש גם הרבה בורסות פחות פופולריות שתוכלו למצוא על ידי חיפוש בגוגל של "בורסת קריפטו" או "פלטפורמת מסחר קריפטו" שעשויות להיות עם תעריפים טובים יותר או יותר אפשרויות מטבעות קריפטוגרפיים מאשר הגדולות יותר.

השיטה השנייה היא להשתמש בכספומט של מטבעות קריפטוגרפיים שהופך פופולרי יותר ויותר בערים כמו ניו יורק וסן פרנסיסקו. מאמר זה יתמקד ביתרונות ובחסרונות של שימוש בכספומט לקניית מטבעות קריפטוגרפיים במקום להשתמש בבורסה מקוונת.

השיטה השלישית היא על ידי כרייה בעצמך עם מחשב ביתי או על ידי הצטרפות למאגר כרייה עם אנשים אחרים שרוצים לכרות יחד (בריכות לרוב דורשות ממך לתרום את כוח העיבוד שלך). כרייה יכולה להיות רווחית אם מחיר הביטקוין יעלה
למידע נוסף אודות איפה קונים קריפטו מומלץ לגשת לאתר cryptoinfo.org.il

ארנקי המטבעות הקריפטו הטובים ביותר לשנת 2018 – מדריך השוואה

ארנקי מטבעות קריפטו הם ארנקים דיגיטליים המאחסנים מפתחות פרטיים וציבוריים, המשמשים לאימות עסקאות. הם מגיעים במגוון צורות, וישנם סוגים רבים.

ארנקים בלעדיים: סוגים אלה של ארנקים מציעים יותר אבטחה מכיוון שהם מאפשרים לך להשתמש רק בשירותים שלהם.

ארנקים בריבוי מטבעות: סוגים אלו של ארנקי מטבעות קריפטוגרפיים מאפשרים לך לאחסן מטבעות קריפטוגרפיים שונים בארנק אחד.

ארנקים שולחניים: ארנקי מטבעות קריפטוגרפיים שולחניים מורידים ומותקנים במחשב או במחשב הנייד שלך מהאינטרנט.

ארנקים ניידים: ניתן להוריד ולהתקין ארנקי מטבעות קריפטוגרפיים ניידים בסמארטפון או בטאבלט מהאינטרנט או מחנות אפליקציות.

ארנקי חומרה: ניתן לחבר את ארנקי ה-cryptocurrency של חומרה למחשב שלך דרך יציאת USB או לחבר באופן אלחוטי לנקודת ה-WiFi של המחשב שלך.

בורסות הקריפטו הטובות ביותר בשנת 2018 – מדריך השוואה

הדרך הטובה ביותר לקנות מטבעות קריפטו היא באמצעות בורסת קריפטו. בורסת קריפטו היא שוק מקוון לקנייה, מכירה ומסחר במטבעות קריפטוגרפיים. ישנם סוגים רבים ושונים של מרכזיות המציעות שירותים שונים.

תהליך רכישת מטבעות קריפטוגרפיים יכול להיות מבלבל למתחילים. כדי להקל, יצרנו מדריך זה כדי לעזור לך למצוא את בורסות הקריפטו הטובות ביותר ב-2018.

מסחר בקריפטו הוא תופעה חדשה, וככזו, היה קשה למצוא את בורסות הקריפטו הטובות ביותר. במאמר זה, נבחן כמה מבורסות הקריפטו הטובות ביותר בשנת 2018 ונשווה ביניהן כדי לתת לך מושג טוב יותר על מה שיש בחוץ.

השאלה הראשונה שעולה בראש כשמחפשים בורסת קריפטו היא "עד כמה זה בטוח?". מכיוון שכל כך הרבה האקרים מנסים לנצל כל פגיעות שהם יכולים למצוא, חשוב לסוחרים לדעת שהכסף שלהם מוגן.

השאלה השנייה שאתה צריך לשאול את עצמך לפני פתיחת חשבון בבורסה מסוימת היא "מהן העמלות?". חלק מהבורסות גובות עמלות גבוהות יותר מאחרות, ולמרות שזה לא תמיד פורץ עסקות, אולי זה לא שווה את הזמן שלך אם אתה לא מקבל שום דבר בתמורה.

4. כיצד אוכל לסחור בביטקוין בבורסת מטבעות קריפטו?

ניתן לקנות ולסחור במטבעות קריפטוגרפיים בבורסת מטבעות קריפטוגרפיים. בורסות למטבעות קריפטוגרפיים הם אתרים שבהם אתה יכול לקנות, למכור ולסחור במטבעות קריפטוגרפיים.

בורסות קריפטו הן הדרך הנפוצה ביותר לקנות מטבעות קריפטוגרפיים. הם אתרים המאפשרים לאנשים לסחור במטבעות הקריפטו שלהם עבור מטבעות אחרים או מטבעות פיאט כמו דולר אמריקאי או יורו.

יש הרבה בורסות קריפטו שונות בחוץ, אבל לא כולן יאפשרו לך להשתמש במטבעות פיאט כמו דולר אמריקאי או יורו כדי לרכוש מטבעות קריפטו. חלקם מאפשרים רק מסחר קריפטו-לקריפטו, מה שאומר שניתן להחליף רק סוג אחד של מטבע בסוג אחר של מטבע באותו אתר מבלי שתצטרך לעבור תחילה דרך חשבון בנק חיצוני.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי