דיטיילינג חיצוני לרכב

דיטיילינג חיצוני לרכב

דיטיילינג חיצוני לרכב זהו טיפול קוסמטי מרענן לגוף הרכב המורכב מארבע שלבים:

שלב ראשון -שטיפת הרכב בשיטת שלושת הדליים

שלב שני-ניקוי הרכב בפלסטלינה

שלב שלישי- פוליש

שלב רביעי – ציפוי ואיטום גוף הרכב

שלב ראשון –

שטיפת הרכב בשיטת שלושת הדליים-שטיפת רכב מקצועית חייבת להתבצע על ידי שלוש דליים כאשר הדלי ראשון הוא הדלי שמכיל את חומרי וכלי הניקוי לגלגלים הדלי השני מכיל את חומי וכלי הניקוי לגוף הרכב והדלי השלישי מכיל מים נקיים, הסיבה להפרדת הדליים היא החומרים השונים לצורך העבודה.

כמו שבבית לא נשטוף את הרצפה עם נוזל כלים ואת השרותים עם נוזל רצפות כך גם בשטיפת הרכב לכול משטח יש את החומר הספציפי המוטעם לו.

שלב שני –

ניקוי הרכב בפלסטלינה – פלסטלינה או בשמו המקצועי Clay Bar זהו חומר שפותח במעבדה ותפקידו הוא לגרד לספוח אליו את כל החלקיקים שנדבקו עם הזמן לגוף הרכב.

מי שיעביר יד על רכב שיצא משטיפה יוכל להרגיש שהגוף הרכב לא חלק למגע ויש קצת חספוס דבר זה נוצר מפיח, אבק, שלשלת ציפורים ועוד דברים שעפים באויר ונידבקים לגוף הרכב במרוצת השנים והדבר היחיד שיכול לנקות את זה זאת הפלסטלינה.

שלב שלישי –

פוליש- במשך השנים ציפוי הלקה של הרכב נשרף מפגעי האקלים הסביבה ולכן רצוי לעשות תיקון קוסמטי שירענן ויצעיר את מראה הרכב לצורך זה נועד הפוליש.

הפוליש הוא חומר משחתי שמגיע במספר רמות אגרסיביות שונות ותפקידו הוא לגלח את השכבה המיקרונומית שהתבלתה מציפוי הלקה ולחשוף שכבה רעננה ומבריקה, זמן העבודה על פוליש יכול לקחת בין מספר שעות למספר ימי עבודה תלוי ברמת התוצאה הרצויה על ידי הלקוח

שלב רביעי –

ציפוי ואיטום גוף הרכב-בין אם נעשתה על הרכב עבודת פוליש או לא יש לדאוג תמיד שהרכב יהיה מצופה ואטום בכדי לשמר את גוף הרכב מפגעי השמש האקלים והסביבה בדיוק כמו קרם ההגנה שאנו שמים כאשר אנו הולכים לים.

לצורך זה יש מספר רב של חומרים (ננו,טפלון,קריסטל,וכו') אשר כולם מילים מפוצצות לאותו הדבר בדיוק, אך אני ממליץ על הווקס שכולם מכירים, בניגוד לחומרים עם השמות המפוצצים הווקס הוא חומר על בסיס סיליקוני אומנם יש צורך לחדש ולשמר את השכבה שלו פעם בכמה חודשים אך הווקס הוא החומר היחיד שנותן עומק וחום לברק הרכב, בנוסף ובניגוד לחומרים האחרים בזכות הבסיס הסיליקוני שבוא הווקס מתעל את המים (גשם,שטיפה) בצורה יעילה ומהירה יותר על מחוץ לרכב ושכבת ההגנה שבו מונעת מהחומציות שיש בשלשלת הציפורים לפגום בצבע ובהופעת הרכב כך שהרכב נראה נקי ומטופח לאורך זמן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי