הדפסה על מטריות למתנה מקורית

מחשבה על מתנות לעובדים היא חשובה – זאת צריכה להיות מתנה שימושית, אבל עם מחשבה מאחוריה. על הדפסה בעיצוב אישי כבר שמעתם?

השקעה באנשים החשובים לנו

אם תשאלו כעת אנשים שעובדים במקום עבודה מסוים איך אפשר לשפר את התנאים שלהם, מתנה יכולה להיות אחת מהתשובות שיעלו בשיחה שלכם. הענקת מתנות לצוות העובדים שלכם יכולה להיות הזדמנות טובה בעלת השפעה לומר תודה. חשבנו על מאורע שיכול לתת לכם את הסיבה לחלוקת המתנות, והבנו שסוף השנה מתקרב – מה יכול להיות יותר מושלם מלקבל מתנה בסוף השנה?


גם חשיבה על המתנה צריכה להיות מתוכננת – אף אחד לא רוצה לקבל פריט שישכב בתוך המחסן ולא יהיה בו שימוש. לכן, חשבו לעומק ונסו להתאים את המתנה לתקופה – על הדפסה על מטריות יצא לכם לחשוב? עכשיו בדיוק כשהחורף הגיע, זוהי מתנה מושלמת ושימושית שכל אחד ישמח לקבל. שניה לפני שנעבור לדבר על אותן המטריות המעוצבות, נעבור על הסיבות שכל עובד צריך לקבל מתנה:

1.      כשאתם מראים לעובדים שלכם שאתם מעריכים אותם, אתם משקפים את העובדה שכל מה שהם עושים בעבודה הוא חשוב: החל מימי העבודה עצמם וכל פעולה נוספת. יחס אישי משפיע לטובה על ההצלחה בקרב העובדים ועל הדרך בה הם רואים אותכם.

2.      כשהצוות שלכם בעבודה מבוסס על יחסים חזקים ותומכים, אתם תצליחו יותר. היעילות והפרודוקטיביות תלויות בעבודה בצוות – לקחת רגע הפסקה ולהעריך אותם דרך מתנה, תשפר את שיתוף הפעולה הקבוצתי. תחשבו רגע על עצמכם: כשמישהו מעריך אתכם, זה נותן לכם יותר מוטיבציה להמשיך לפעול.

3.      מתנות זה כיף – גם ילדים וגם מבוגרים אוהבים מתנות. מישהו שמקבל מתנה ירגיש יותר טוב עם עצמו. זו לא חייבת להיות מחווה עצומה, גם פריט קטן יכול לשמח כל אחד… מה אם אותו הפריט יהיה מטריה בעיצובכם האישי?

מטריות למתנה מקורית

אחת המתנות הטובות ביותר לעובדים בתקופת החורף הם מטריות. הדפסה על מטריות יכולה לשדרג לכם את המתנה ולתת לה את המבט האישי ביניכם לבין העובדים שלכם. תוכלו להדפיס על המטריה איזשהו סלוגן של החברה שלכם, לוגו או ציור ואפילו סמל החברה שיכול בעקיפין לעזור לכם בקידום העסק. איך זה עובד? בעצם כל מה תצטרכו לעשות הוא להדפיס את הלוגו של החברה שלכם על המטרייה, לחלק אותם לצוות העובדים שלכם, במהלך יום גשום הם ישתמשו במטרייה כדי לא להירטב מהגשם וכאן קורה הקסם: מישהו ישים לב ללוגו המודפס על גבי המטרייה ויבין כי הוא צריך את השירותים של החברה שלכם והוא כבר ייצור את הקשר איתכם. כך שני הצדדים מרוויחים: הוא מרוויח את השירותים שלכם ואתם מרוויחים לקוח חדש בבית העסק שלכם.

איך עושים הדפסה איכותית? בחברת טיקט שמתמחה בהדפסה על שלל מוצרים שונים, תוכלו להנות מהדפסה איכותית במחיר נוח + עזרה בכל שלב. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החברה, לספר לה על התוכנית שלכם ויחד תעברו שלב שלב עד שתגיעו למוצר המושלם. כל המטריות הנמכרות אצל חברת טיקט הן איכותיות ומגיעות בגדלים שונים החל ממטריות מתקפלות וקטנות שנחשבות לעמידות לרוחות חזקות, מטריות גדולות וארוכות מבד פוליאסטר וידיות אחיזה נוחות, כשעל כל אחת מהן תוכלו ליצור את המיתוג וההדפסה שמתאימה לכם ולתת אותה במתנה לעובדים החרוצים שלכם. כמובן שכל מטרייה מגיעה במגוון צבעים שיכול להתאים לכל משתמש.
ההדפסות שנעשות בחברה הן שונות, החל מהדפסת משי שנחשבת לנפוצה מאוד והיא נעשית על ידי גלופה שמכינים בהתאם ללוגו שלכם – הדפסה זו נחשבת לזולה יותר אבל קשה להדפיס איתה כמה צבעים. ההדפסה הדיגיטלית לעומתה ניתנת להדפסה בכמה צבעים והיא נחשבת לאיכותית ומדויקת מאוד. הדפסה נוספת היא הדפסת הסובלימציה שנחשבת גם היא לנפוצה מאוד. היא יחסית זולה אבל ניתן להדפיס איתה רק על מטריה בצבע לבן – אם אתם מחפשים הדפסה על מטריות בצבע אחיד (לבן) חישבו על הדפסת סובלימציה.
נקדים ונספר שאין אחד שלא יתלהב לקבל מתנה כזאת לסוף השנה. לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר עוד היום עם חברת טיקט בטלפון 077-9969469 ולקבל את כל הפרטים שתצטרכו.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי