המתנה לחג הקרוב – כובע עם הדפסה משלכם

אין כמו מתנות לחגים – לא משנה מה נקבל או ניתן, תמיד זה יהיה נעים, כיף ומתחשב. אבל אם בכל זאת אתם מחפשים רעיון למתנה לחג הקרוב, מצאנו עבורכם את המתנה המקורית והמגניבה ביותר – כובעים עם הדפסה בהתאמה אישית.

למה כדאי לתת מתנות לחגים?

לקראת החגים הקרובים, מעסיקים ומנהלים רבים עומדים בפני דילמה לא פשוטה – איזו מתנה לתת להם? האם בכלל יש צורך לתגמל אותם ולתת להם מתנות? התשובה היא כן – לגמרי. תמיד כדאי להקדיש זמן ולהגיע תודה לעובדים, זה מנומס, זה נעים ואם הייתם במקומם אנחנו בטוחים שהייתם רוצים לקבל מתנה נחמדה. תקופת החגים היא הזמן המתאים ביותר לעשות הפסקה ולתת לעובדים מתנה – הקדישו רגע קצר להסתכל אחורה והראו לעובדים שלכם את ההערכה שלכם על העבודה הקשה והתמיכה שהם השקיעו ועשו במהלך התקופה האחרונה.

בעוד שהעובדים חושבים שזוהי רק מתנה לקראת החגים, במציאות, המתנה היא יותר מזה. אם תעשו זאת בצורה הנכונה, המתנות יוכלו לעזור לכם להגביר את המורל לקראת המשך העבודה. דבר שיכול לגרום לעובדים שלכם להישאר בחברה לעוד שנים ארוכות. רק המחשבה על שבחרתם לתת להם מתנה וחשבתם עליהם תזכיר להם בכל פעם שהם עובדים בסביבה חיובית, נעימה וכמובן עם מעסיק שדואג וחושב עליהם. ככל שהחברות יותר גדולות, לפעמים מבלי לשים לב נוצרים פערים בין הצוותים הבכירים לבין העובדים שבשטח. הפער הזה יכול לגרום לקרע ולתקשורת לא טובה בין העובדים. הענקת מתנות בחגים היא הזמן בו תוכלו להמעיט את הפערים ולקרב בין כל העובדים שלכם.

על איזו מתנה אסור לוותר?

אם אתם מחפשים מתנה נחמדה שיכולה לשמח את העובדים שלכם, או שחסר לכם חלק אחד קטן במתנה שתכננתם ואתם לא בטוחים במה לבחור – מה דעתכם על כובעים? כובעים הם פריט אופנתי ושימושי במיוחד בישראל – אנחנו מדינה שהשמש בה לא פוסקת לדקה, וגם אם מדובר על כובע חורפי, ישראלים רבים אוהבים להסתובב עם כובע מחמם בימים היותר קרירים. כובע זה נחמד, אבל מה יכול לשדרג אותו עוד יותר? כובע עם הדפסה מותאמת אישית. כך תוכלו להדפיס על הכובע שלכם כל דבר שימצא חן ביניכם, לוגו, תמונה, משפט, לתת אותו לעובדים שלכם בתור מתנה לחגים ולהנות מהתגובה שלהם.

הדפסה על כובעים יכולה להיות לצורך אופנתי כמו לוגו או ציור ויכולה להיות גם לצורך שיווקי. איך זה עובד? כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור בלוגו של החברה או פרטים נוספים כמו טלפון, להדפיס אותו על הכובע, לתת אותו במתנה לעובדים שלכם ולחכות – כעת הם יסתובבו במקומות ציבוריים יחד עם המתנה החדשה שלהם – הכובע, אנשים אחרים יפגשו אותם ויתבוננו על הכובע החדש שלהם ויבינו כי הם צריכים דווקא את השירותים שמודפסים על הכובע הזה. זה השיווק הכי קל, הכי נגיש וכמובן הכי זול שתוכלו לבחור בו.

איפה עושים הדפסה על כובעים?

אחת החברות המומלצות ביותר בכל הנוגע להדפסה על מוצרים שונים היא חברת טיקט. חברת טיקט שמאמינה שכל מיתוג הוא אפשרי היא זו שתדפיס עבורכם על המוצרים האיכותיים ביותר. בטיקט תוכלו להדפיס על תיקים, על כובעים, מגבות, עטים ועוד המון מוצרים שתוכלו למצוא עוד היום באתר שלהם. אם תגלשו באתר תוכלו לראות המון סוגי כובעים מדהימים. אז בואו ונעבור על חלק מהם:
כובע מדגם בון הוא כובע שעשוי מצמר איכותי מחמם מאוד – לפעמים החורף מפתיע ואין כמו כובע איכותי שיחמם אותנו. הכובע מגיע עם ביטנה כפולה וניתן למתג עליו כל דבר שתבחרו.
כובע יותר קיצי שעשוי רשת, הוא כובע העשוי בטקסטורת מלאנז' קדמי ורשת אחורי. מאחור יש לו סוגר תיק תק. על הכובע הזה תוכלו להדפיס או לבחור ברקמה ממוחשבת.
כובע נוסף שמתאים לחופשות הוא כובע דגם קופיה. הכובע עשוי מקש איכותי ומעוצב עם שוליים רחבים במיוחד, הוא מגן מהשמש החזקה וכמובן שניתן למתג אותו בכל מה שתבחרו.

אין ספק שמתנה לחג צריכה להיות מיוחדת – כובעים עם הדפסה בהתאמה אישית היא הבחירה המצוינת ביותר, המקורית ביותר וזו שתשמח את כל העובדים שלכם. לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר בטלפון 077-9969469.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי