השתלת שיער לגברים – בארץ או בחו"ל?

השתלת שיער לגברים

בפוסט הקודם דברנו על בעיית התקרחות אצל נשים. גם גברים רבים סובלים מבעיות התקרחות באזורים שונים בראש. הסיבה העיקרית להתקרחות כזו היא בעיקרה גנטית, למרות שניתן לראות גברים הסובלים מקרחות בשיער הראש בגלל מצבים נפשיים של מתח וחרדה. לרוב ניתן לראות את תהליכי ההתקרחות כבר בגיל מוקדם, לאחר גילאי ה-20, כך ששיער הראש נראה לא מלא ושופע כמו שהיה בשנים קודמות.
גברים הסובלים מהתקרחות באזור השיער ממהרים לרוב לגלח את שיער הראש כליל, כך שהקרחות לא יראו במבט ראשוני. שיטה זו אולי מעלימה ברוב המקרים את מראה הקרחות, אך מצריכה מהגבר לגלח את שיער ראשון באופן קבוע וגם פוגעת במראה הטבעי של הראש עם חוסר שיער מורגש. כיום גברים הסובלים מקרחות יכולים לטפל בבעיה באמצעות טיפול חדשני של השתלת שיער לגברים.

כיצד מתבצע תהליך השתלת שיער לגברים

בראש ובראשונה חשוב לדעת כי תהליך השתלת שיער לגברים מוצלח אורך זמן, ואינו קסם או אחיזת עיניים. מכיוון שמדובר על תהליך המעודד את צמיחתו של שיער הראש הטבעי, יש להיאזר בסבלנות הדרושה כמו צמיחה של שיער ראש באופן רגיל.
השתלת השיער נעשית על ידי רופא מקצועי ומומחה בתחום. תהליך ההשתלה מתבצע באמצעות מכשור מיוחד שנראה כמו מחט מחוררת המוחדרת אל עומק הקרקפת, ושולפת זקיקי שיער מאזורים בראש בהם השיער הטבעי גדל בצורה רגילה. אותם זקיקי שיער מושתלים לאזורים בהם יש קרחות, כך שלאחר תקופה של כמה חודשים ניתן לראות כיצד אותם זקיקים שהושתלו מתפתחים לשיער ראש טבעי ושופע.

טיפולי השתלת שיער בארץ או בחו"ל

בעבר ישראלים רבים פנו לרופאים ומרפאות שונות הנמצאות בחו"ל כדי לבצע את תהליך השתלת שיער לגברים. כיום, הודות להתפתחות הטכנולוגית בתחום האסתטיקה והבריאות, ניתן למצוא מגוון גדול של מרפאות ורופאים מומחים בארץ בתחום השתלות השיער.
משום כך, כבר אין צורך להרחיק עד ארצות אחרות כדי לבצע את הטיפולים, וכך לחסוך הוצאות וכסף רב. את הטיפולים ניתן לעשות בארץ עם מיטב הרופאים המקצועיים בתחום, ולהגיע לביקורות ומעקב באופן נוח ופשוט ללא צורך בטיסות חוזרות ונשנות לארצות הנמצאות מעבר לים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי