טבעות אירוסין – עיצובים שכדאי להכיר

טבעות אירוסין מעוצבות
כל חתן מיועד אשר עומד לפני קטלוג טבעות אירוסין מתלבט לגבי התכשיט המתאים. מעבר לנושא היהלום שהוא פרויקט בפני עצמו, הקטלוגים הנוצצים מציעים אין ספור עיצובים שונים של טבעות אירוסין. טבעות טוויסט, טבעות עם שלושה יהלומים, טבעות עם יהלומים רבים על חישוק הטבעת, טבעות אירוסין סוליטר ועוד. ברשימה קצרה זו נסקור שלושה מהסגנונות הפופולאריים ביותר.

טבעות אירוסין עם שלושה יהלומים

בין הטרנדים הנוצצים בעולם טבעות האירוסין, בולטות במיוחד טבעות זהב עם שלושה יהלומים. כלומר, טבעת אשר מתהדרת ביהלום מרכזי בפסגתה שלצדו צמד "שומרים" בדמות שני יהלומים צדדיים. עיצוב זה מאפשר לחתן המיועד לרכוש טבעת עם כמה יהלומים שמתחברים זה לזה. קרי, יוצרים מראה אחיד ושלם שהוא סוג של אמירה אמנותית על אהבה. היהלומים הצדדים מייצגים את בני הזוג, והיהלום המרכזי את הבית המשותף.
יתרון חשוב של טבעות אירוסין עם שלושה יהלומים טמון בהיבט הכספי. אחד החוקים הידועים בענף היהלומים הוא שיהלום אחד במשקל 1.5 קראט יהיה תמיד יקר יותר משלושה יהלומים במשקל 0.5 קראט כל אחד. כאשר החתן בוחר לרכוש טבעת עם שלושה יהלומים הוא יכול להשקיע את מלוא התקציב באיכות האבנים ובגודלן. להשיג טבעת יוקרתית ומרשימה בהשוואה לטבעת באותו תקציב של יהלום סוליטר בודד.

עיצוב הילה או שיבוץ בלתי נראה

שני סוגים נוספים של טבעות יהלומים עם אבני צד הן טבעות בעיצוב הילה או טבעות בשיבוץ בלתי נראה. כאן, מדובר על כמה יהלומים שמשובצים זה לצד זה ליצירת מראה יוקרתי כולל. עיצוב הילה הוא עיצוב של מעין כתר יהלומים עגול אשר מקיף את היהלום המרכזי שמשובץ בפסגת הטבעת. לעיתים מדובר על עשרות יהלומים קטנים. שיבוץ בלתי נראה לעומת זאת הוא שיבוץ של יהלומים שווים בגודלם אשר מוחזקים בלחץ מלמטה ויוצרים מצג של אבן אחת. גם בטבעות האלה ההשקעה הכספית בכל אחת מהאבנים תהיה משתלמת יותר ביחס לרכישת יהלום אחד גדול. איכות היהלומים היא בהתאם וכך גם נראותן של האבנים הטובות.

טבעת יהלום עם יהלומים צדדים על חישוק הטבעת

סגנון מרהיב שצובר בזמן האחרון פופולאריות הוא טבעות אירוסין שמפרידות באופן ברור בין היהלום המרכזי לבין היהלומים שבצד. אנחנו מדברים כמובן על טבעות יהלומים עם אבני צד שמשובצות על חישוק הטבעת. כאשר הטבעת מתפצלת לכמה חישוקים שונים, היהלומים הצדדיים יכולים להיות משובצים על כל אחד מהפלגים או רק על חלק מהם. טבעות אירוסין מעצם אופיין הן טבעות שאמירתן האמנותית מייצרת שלמות, זרימה, הרמוניה, הקבלה וזוגיות. על כן, טבעות אירוסין עם יהלומי צד שומרות על עיקרון הסימטריה גם כאשר האבנים משובצות על גבי החישוק (וגם כאשר הן משובצות על חלק מפלגי הטבעת בלבד).

לסיכום

בחירת טבעת אירוסין היא לא משימה קלה והעיצובים הרבים יכולים בהחלט לבלבל. מומלץ לערוך סקר שוק מקדים וכדאי גם לתת הצצה בקופסת התכשיטים של הכלה המיועדת. לכל אישה יש את הסגנון שלה וטבעת אירוסין צריכה להתכתב בראש ובראשונה עם הילדה המאושרת שתענוד אותה. מעבר לכך, אל תחששו להיות יצירתיים ולקנות טבעת מעוצבת. לסיום סיומת, הכי חשוב, שיהיה במזל טוב.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי