מהם הסיכונים בהקפאת שומן?

מהם הסיכונים בהקפאת שומן

אנשים רבים מעוניינים למצוא את השיטה האידיאלית והיעילה ביותר שתגרום להם לא רק לרדת במשקל הגוף, אלא גם לצמצם היקפים ככל הניתן. כמובן שעם תזונה בריאה ונכונה ושילוב של פעילות גופנית קבועה, ניתן להגיע לתוצאות יפות שנראות לעין ועושות טוב על הלב. אך ברוב המקרים דיאטות שכאלו, אינן יכולות לשפר את גודל היקפי הגוף, ובמיוחד באזורים בעיתיים כמו המותניים, ירכיים, בטן תחתונה ועוד.
בשנים האחרונות נכנס לתחום האסתטיקה מכשיר ייחודי המבטיח צמצום היקפים ללא כאבים, ללא צורך בניתוח ועם תוצאות מהירות יחסית. מכשיר זה מעלים תאי שומן באמצעות שיטה של הקפאת שומן באופן ממוקד, כך שמדובר בשיטה שאינה פולשנית כלל. על פניו נשמע כי זוהי השיטה שאנשים חיכו לה, אך השאלה היא האם קיימים בה סיכונים אפשריים.

סיכונים בטיפולי הקפאת שומן

טיפולי הצרת היקפים באמצעות הקפאת שומן נחשבים לטיפולים בטוחים ויעלים, עם מינימום סיכונים. כיוון שהטיפול לא מערב פעולות כירורגיות כמו חתכים וכך היווצרות צלקות, מדובר על טיפול מיוד ולא פולשני הניתן לביצוע על גבי העור. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד המגיע לעד מינוס 10 מעלות, וכך מבצע הקפאה והרס ממוקד של תאי שומן סוררים.
הסיכונים הכרוכים בטיפולים אלו מיוחסים רק למכשירים שהם חיקויים, או רופאים ומכונים שאינם מוסמכים לבצע את הטיפולים האלו. שימוש לא נכון במכשיר ההקפאה, או הקפאת שומן באמצעות מכשיר שאינו עבר את האישורים הנדרשים – עלול לגרום לבעיות בעור כמו כוויות קור, וכך לצלקות וכאבים לא נעימים.

טיפולי הקפאת שומן רק אצל מומחים בתחום

כדי להימנע מסיבוכים וסיכונים מיותרים בטיפולי הקפאת שומן, חשוב לבצע את הטיפולים רק אצל רופאים ומכונים המוסמכים לכך. משום כך, חשוב לא להתפתות למודעות או פרסומים על טיפולי הקפאת שומן במחירים נמוכים, אלא להעדיף לבצע אותם במקומות אמינים ובטוחים עם המלצות של מטופלים אחרים שביקרו במקום.
טיפולי הצרת היקפים כמו הקפאת שומן הנעשים במקום בטוח ואיכותי יבטיחו למטופלים הצרה וצמצום של היקפים ותאי השומן, באופן בטוח ויעיל, כבר לאחר חודש עד חודשיים לאחר סיום סדרת הטיפולים הדרושה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי