מעצבת פנים באשדוד מומלצת – מי המובילה מכולן?

מעצבת פנים באשדוד

אם דרושה לכם מעצבת פנים באשדוד סימן שזהו הזמן לחדש את ביתכם ולהעניק לו את החזות אותה דמיינתם בחלומותיכם. כיום כבר אין צורך להשקיע הון תועפות על מנת לקבל בית חדש לגמרי אשר הופך את השהייה בו לנעימה ומזמינה יותר. בעזרתה של אסתי איפרגן תוכלו להביא למהפכה של ממש בבית, לנצל בצורה אופטימלית את החלל הקיים ואף להעלות משמעותית את ערכו של הבית לקראת היום בו תרצו למכור אותו.

דברים אותם תוכלו לעשות יחד עם מעצבת פנים באשדוד

יש מגוון דברים אותם תוכלו לשנות בבית בשיתוף פעולה עם מעצבת פנים באשדוד אשר תסביר לכם כיצד יש לעשות זאת נכונה. להלן מספר רעיונות:

סידור מחדש

אחת הפעולות הפשוטות היא לסדר מחדש את הפריטים הקיימים בכל חדר על פי חוקי העיצוב הנכונים.

יצירת מרכז חדש

בכל חדר ניתן ליצור מרכז, פריט מרכזי סביבו יבנה העיצוב כך ששאר הפריטים יתכתבו איתו.

להכניס צבע לחיים

צביעת הקירות בצבע הנכון והמתאים לעיצוב הבית יכול לעשות הבדל גדול באנרגיות ובתחושות המתקבלות מן השהות בחדר.

פריטים מודולריים

כיום המגמה היא להשתמש בפריטים קטנים ומודולריים במקום פריט אחד גדול. כעת תוכלו לפרק את השולחן המרכזי הגדול למספר שולחנות קטנים אותם תוכלו לפזר בסלון.

תאורה משתנה

ניתן לגוון בעזרת גופי תאורה שונים כך שחלקם יפיצו צבע לבן, חלקם צבע צהוב, חלקם עם אהילים וכו'.

וילונות – וילונות משדרים חמימות ואינטימיות והם יכולים להיות תוספת עיצובית נהדרת לבית. צבע הווילונות יתרום לאווירה אותה אתם מנסים ליצור בחלל.

מעצבת פנים באשדוד – החלום שלכם הוא החלום שלי

שלום, שמי אסתי איפרגן וכבר שנים רבות אני חיה ונושמת את עולם העיצוב. אני אשמח לממש כל רעיון שלכם ולהפוך את החלום למציאות. ההקשבה לצורכי הלקוח היא שמובילה את תהליך העיצוב שלי תוך שילוב של כל הידע והניסיון שצברתי בחיי. אשמח ללוות אתכם מן הרגע הראשון ועד שתקבלו את המפתח לדירתכם החדשה והמעוצבת.

עיצוב פנים באשדוד בצורה מקצועית

שירות עיצוב פנים באשדוד הוא כבר מזמן לא נחלתם של עשירים בלבד. הפופולריות ההולכת וגואה של תחום זה הביאה לכניסתם של מעצבים רבים לתחום, דבר אשר הוריד את מחירי השירות וכיום כל אדם יכול להרשות לעצמו להזמין מעצבת פנים מקצועית אשר תהפוך את דירתו לחלל מרשים ומפעים.

כיום אנשים רבים מבינים כי לא רק וילות או פנטהאוזים זקוקים לעיצוב פנים – גם לופטים, דירות פרטיות ועסקים זקוקים לשירותי עיצוב פנים באשדוד על מנת להעניק לנוכחים תחושה טובה, אנרגיה רעננה ורצון לארח ולהזמין אנשים לבקר. בנוסף, העלאת הפונקציונליות בבית תהפוך את החלל ואת ניצולו ליעיל יותר, מה שאומר כי כל דבר שתעשו בבית יהיה נוח יותר – מה שיוביל למוטיבציה מוגברת לעשייה.

טיפים עבור עיצוב פנים באשדוד

להלן מספר טיפים אשר יעזרו לכם לעצב את דירתכם כהלכה:

תכנון מוקדם

יש לעשות רשימה של הדברים שתרצו לשנות, אנשי המקצוע להם תזדקקו על מנת לעשות זאת, התקציב העומד לרשותכם, מהו סגנון העיצוב בו הנכם מעוניינים, מהו גודל החלל אותו תרצו ליצור ועוד.

שימוש בקיים

על מנת להוזיל עלויות השתדלו להשתמש בפריטים אשר קיימים בביתכם. ניתן לרפד מחדש את הספה שאינכם מרוצים ממנה במקום לקנות חדשה, לחדש שטיחים, להוסיף תוספות לגופי התאורה ועוד.

בחירת פלטת צבעים נכונה

קחו את הזמן על מנת למצוא את פלטת הצבעים אשר תוביל את העיצוב והיצמדו אליה.

הום סטיילינג – אל תזניחו את נושא ההום סטיילינג והאקססוריז. אלו הם הפריטים הקטנים אשר עושים הבדל גדול בחלל.

עיצוב פנים באשדוד – כל השירותים במקום אחד

אדריכלית ומעצבת פנים אסתי איפרגן שמחה להציע מגוון שירותים עבור לקוחותיה הכוללים תכנון ועיצוב פנים מלא, תכנון ועיצוב דירות קבלן, הום סטיילינג, הכנת תוכניות לאדריכל או קבלן מבצע וניהול הפרויקט. לאחר שתגיעו לפגישת הייעוץ תוכלו להיות בטוחים כי הבית שלכם נמצא בידיים טובות. נשמח לספק לכם ליווי מלא ושירות אישי לכל אורך התהליך בסופו תקבלו את בית חלומותיכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי

דברים שנוטים להסתבך בהפקת אירועים

 מדריך זה בוחן את המורכבות הטבועה בהפקת אירועים. הוא מדגיש מספר היבטים מרכזיים שלעתים קרובות מציבים אתגרים, אפילו עבור אנשי מקצוע מנוסים. מתקציב ועד לוגיסטיקה,