ניתוח להסרת משקפיים בלייזר – מהם הסיכונים?

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר

אנשים רבים סובלים מבעיות ראייה שונות, שהנפוצה בהן היא קוצר ראייה. מדובר על בעיה הנובעת מליקוי של הקרנית, כך שקרני האור שמביטים בהם נשברים באזור מערכת העין כך שעדשת העין אינה מסוגלת לרכז את אותם קרני אור בצורה טובה על גבי רשתית העין. כתוצאה מכך, הסובלים מקוצר ראייה יראו עצמים ודברים רחוקים באופן מטושטש ולא ברור, בזמן שעצמים ודברים קרובים יראו בבירור וללא בעיות.
כדי לטפל בבעיה זו ניתן להתאים אביזרים ייעודיים שיכולים לשפר את הראייה בקלות כמו משקפיים או עדשות מגע. אך הודות להתפתחות הטכנולוגית שקיימת בשנים האחרונות, קיים טיפול חדשני ומיוחד המסייע לטפל בבעיית קוצר הראייה באופן מידי ולצמיתות. טיפול זה נקרא ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, והוא נחשב לטיפול הנפוץ ביותר בקרב הסובלים מבעיות קוצר ראייה.

האם יש סיכונים בטיפולי הסרת משקפיים בלייזר

ניתן לבצע את טיפולי הסרת משקפיים בלייזר באמצעות מספר שיטות שונות, כאשר לכל אחת יש את היתרונות שלה וגם ההתאמה על פי מצב העין והבעיה ממנה המטופל סובל. לפני כל טיפול הסרת משקפיים בלייזר, המטופל נדרש לעבור בדיקת התאמה לבחינת מצב העין, בריאותה וכשירותה לעבור את הניתוח.

כמו בכל ניתוח, גם בתחום הסרת משקפיים בלייזר קיימים מספר סיכונים אפשריים:

זיהום לאחר ניתוח – מכיוון שהעיניים עוברות תהליך פולשני שמתבצע באמצעות מכשיר לייזר, העין חשופה יותר להיווצרות של זיהומים שונים, וכך לפגיעה בראיה. השכיחות של זיהומים כאלו הינה נמוכה מאוד, זאת בהנחה כי המטופל מקפיד על יישום של טיפות עיניים אנטיביוטיות לאחר הניתוח כדי למנוע היווצרות של זיהום.

דלקת לאחר הניתוח – דלקת לאחר הניתוח הינה אפשרות העשויה להתרחש לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר שנעשה בשיטת הלאסיק. כדי למנוע דלקת כזו, חשוב להגיע לביקורת שנקבעה אצל המנתח לאח הניתוח, כך שהוא יוכל לוודא כי העיניים מחלימות באופן בריא.

נסיגה של הטיפול – קיימת אפשרות של היחלשות הקרנית, כך שהמטופל יחזור לראות מטושטש גם לאחר הניתוח. ניתן לטפל בזה באמצעות טיפול מיוחד המונע את ההיחלשות.
לסיכום, ניתוח בלייזר נחשב לשיטה הבטוחה והאפקטיבית ביותר להסרת משקפיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי