ניתוח להסרת משקפיים – מהו המחיר המשתלם ביותר?

ניתוח להסרת משקפיים

ניתוח להסרת משקפיים הפכה להיות בשנים האחרונות פופולרית יותר ויותר. באמצעות טיפולים של הסרת משקפיים, ניתן לראות באופן חד וברור ללא שימוש במשקפיים או עדשות מגע. למרות שכיום משקפיים נחשבות לפריט אופנתי במיוחד, אנשים רבים הזקוקים למשקפיים אופן קבוע יעדיפו להיפטר מהמשקפיים בעיקר מטעמי נוחות ולא יופי.
הודות להתפתחות הטכנולוגית בתחום הבריאות והאסתטיקה, ניתן למצוא מגוון מרפאות ומכונים מקצועיים המציעים טיפולי הסרת משקפיים במחירים משתנים. מבט קצר על מחירונים המפורסמים באתרים של מקומות אלו, יעניק תמונה כללית בלבד על טווח המחירים מכיוון שלא קיים מחיר קבוע בתחום זה של הסרת משקפיים.
כדי לקבוע את המחיר הסופי של הטיפול, יש לבצע בדיקת התאמה וכך לבחור את השיטה המתאימה ביותר לתיקון הראייה.

שיטות להסרת משקפיים

קיימים סוגים שונים של טיפולי הסרת משקפיים:
לאסיק – זוהי שיטה וותיקה במיוחד בתחום הסרת המשקפיים, ונחשבת לשיטה בטוחה ומהירה במיוחד. מכשיר הלאסיק מבצע פיצול שכבתי במרכז הקרנית ויוצר מכסה, כך שמכשיר הלייזר יכול לבצע טיפול ושיוף איכותי בעומק הקרנית עצמה. לאחר מכן, המכסה שנוצר מכסה את הפיצול שנוצר וכל זאת תוך דקות ספורות.
אינטרא-לאסיק – שיטה זו זהה במיוחד לשיטת הלאסיק, אך השוני בה הוא השימוש הכולל במכשיר הלייזר במהלך כל זמן הטיפול עצמו. באמצעות השימוש בלייזר, התוצאות הינן מדויקות במיוחד וגם מבטיחות בטיחות גבוהה הרבה יותר.
PRK – שיטה זו מערבת גם את מכשיר הלייזר. הייחוד של שימוש בשיטה זו, הוא ההתאמה הגדולה למגוון מטופלים שונים, ובמיוחד כאלו הסובלים מקרנית דקה במיוחד או לאנשים הפעילים ספורטיבית באופן קבוע.

סבסוד ניתוח הסרת משקפיים

כאמור, קיימות שיטות שונות ומגוונות להסרת משקפיים כך שהמחיר המשתלם לטיפול שכזה נקבע בהתאם לשיטה המתאימה. רק רופאים מומחים יוכלו לבצע את בדיקת ההתאמה לפני מועד הניתוח, וכך להתאים את הטיפול האפקטיבי והיעיל ביותר בהתאם לצורך של המטופל, הבעיה של הראייה וכמובן בריאות וכשירות העין לניתוח.
ישנן קופות חולים המעניקות סבסוד חלקי של טיפולי הסרת המשקפיים, כך שכל מטופל יכול לברר עם קופת החולים בה הוא מבוטח בנוגע להשתתפות או החזרים לאחר הטיפול. לאחר הבירור, תוכל לחפש את המרפאה הטובה ביותר עבורכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי