סקולפטרה בעיר מודיעין

למה משמשת סקולפטרה? 6 סיבות לשקול טיפול

 תאהבו את זה או לא, תהליך ההזדקנות מדביק את רובנו בסופו של דבר. אנחנו מתחילים לאבד את הקולגן והאלסטין שנותנים לעור שלנו את הקפיצה הצעירה והזוהר, וקמטוטים וקמטים מתחילים להתפתח. התחדשות העור של טולסה, בטולסה, אוקיי, מציעה מילוי עורי ייחודי בשם Sculptra שיכול לרכך קמטים וקמטוטים ולשחזר את קווי המתאר בפנים. 

 

Sculptra Face עושה יותר מסתם "למלא" פנים. הוא ממריץ את ייצור הקולגן, המסייע לעור לחדש את עצמו באופן טבעי. התוצאות מתפתחות בהדרגה, נראות טבעיות לחלוטין, ונמשכות הרבה יותר זמן מרוב ההזרקות האחרות. מילוי עורי זה אינו דומה כלל לשום דבר אחר. אם אתם מוכנים להחזיר את השעון לאחור, הטיפול הזה בהזרקה שווה בדיקה. 

 

6 סיבות לשקול טיפול סקולפטרה

מהיכולת שלו להצעיר את הפנים באופן מקיף ועד ללוח הזמנים של הטיפול בתחזוקה נמוכה, הנה הסיבה שהמילוי הזה כל כך פופולרי: 

 

1. התחדשות מקיפה 

על ידי עידוד ייצור הקולגן, חומר מילוי עורי זה פועל לתיקון הפיגומים הבסיסיים של הפנים, מה שמציע שורה של יתרונות קוסמטיים. לאחר שמילוי עורי זה עשה את עבודתו, המלאות הנוספת בפנים מקלה על הופעתם של קמטוטים, קמטים וקפלים. 

 

אזורים גרמיים כמו עצמות הלחיים, שלעתים מפתחים בולטות רבה יותר ככל שהעור מתדלדל עם הגיל, מתרככים. חומר מילוי זה יכול גם למלא אזורים בפנים שיכולים להפוך רדודים עם הזמן, כמו המקדש. 

 

שחזור חלק מאותם קווי מתאר צעירים ועור מעבה שהחל להידלדל, הזרקה זו יכולה לשפר באופן נרחב את הפנים. למעשה, חומר מילוי זה מכונה לעתים מתיחת פנים נוזלית בגלל ההרמה וההחייאה הלא פולשנית שהוא מציע. 

 

2. תוצאות טבעיות 

רוב המטופלים מקבלים סדרה של ארבע זריקות Sculptra במשך תקופה של מספר שבועות. ההזרקות מבוצעות בכיוונים שונים כדי ליצור תבנית דמוית רשת מתחת לעור. משמעות הדבר היא שברגע שהוא במקומו, חומר המילוי מציע כיסוי יסודי ויכול לשמש כבסיס שעליו יכול להתפתח קולגן. 

 

התפתחות קולגן יכולה להימשך זמן מה, ולכן ייתכן שיחלפו מספר חודשים עד שהשיפורים בפנים יתפסו אחיזה מלאה. אבל ההתחלה ההדרגתית של התוצאות נותנת למטופלים תוצאות שנראות טבעיות יותר ופחות מלאות יתר על המידה. לעולם לא תיראה כאילו פתאום הלכת ו"עשית עבודה." 

 

3. שיפור ארוך טווח 

מכיוון שהמילוי הזה בעצם בונה מחדש את התשתית הבסיסית של הפנים על ידי ייצור קולגן, הוא מציע תוצאות שמחזיקות מעמד הרבה יותר זמן מרוב חומרי ההזרקה האחרים. חולים בדרך כלל נהנים מהתוצאות שלהם במשך שנתיים או יותר. גם אם תחליטי לא לחזור על הטיפול, עדיין תצאי קדימה בתהליך ההזדקנות בגלל הקולגן הנוסף שנוצר על ידי מתיחת פנים נוזלית אחת. 

 

4. אפשרות לתחזוקה נמוכה 

מילוי זה כולל סדרה ראשונית של טיפולים, שכל אחד מהם יכול להתבצע תוך פחות משעה ואינו דורש זמן החלמה. מטופלים רבים אף קובעים פגישות אלה במהלך שעת ארוחת הצהריים שלהם. 

 

לאחר שתסיים את סדרת הזריקות הראשונית, יהיה לך טוב ללכת במשך שנתיים, ולא תצטרך לדאוג לחזור כל כמה חודשים לטיפולי תחזוקה או תוספות. לא תצטרכו לתת למילוי הזה מחשבה נוספת. 

 

5. אלרגיות אינן מהוות דאגה 

רבים מחומרי המילוי האחרים בשוק מורכבים מחומצה היאלורונית, ששומרת על הלחות ומסייעת לעור לשמור על לחות. Sculptra מכיל חומצה פולי-L-לקטית, חומר המשמש בתפרים הניתנים להמסה. 

 

חומר מילוי עורי זה אינו מהווה סיכון לתגובה אלרגית ואינו דורש בדיקת אלרגיה, מכיוון שחומצה פולי-L-לקטית היא סינתטית. ברגע שהיא עושה את העבודה של התנעת פיתוח הקולגן, החומצה הפולי-L-לקטית דוהה באופן טבעי מהגוף. 

 

6. זה יכול אפילו להרים את הישבן שלך 

מילוי עורי זה משמש לרוב כדי לשפר את הפנים ולהפוך את סימני ההזדקנות, אבל האם ידעת כי הזרקת זה יכול לשמש גם כדי perk את הישבן? זה עובד באותה צורה בישבן. לאחר הטיפול, חומר מילוי זה מייצר ייצור קולגן, אשר מרים ומטשטש את הדרייר במשך תקופה של חודשים. 

 

למה לצפות מטיפול 

טיפול זה במילוי עורי אינו שונה כל כך מכל הזרקה קוסמטית אחרת. נתחיל בניקוי אזור הטיפול ומריחת משחה מקהה מקומית. 

 

חומר המילוי יוזרק מתחת לעור, ולאחר מכן נעסה את מקום ההזרקה כדי לוודא שהחומצה הפולי-L-לקטית מופצת כראוי לקבלת תוצאות מקסימליות. חומר מילוי עורי זה כולל גם הרדמה מקומית הנקראת לידוקאין, המבטיחה את נוחות המטופל. 

 

מה עלי לעשות לאחר ההזרקה? 

תוכל לחזור מיד ללוח הזמנים הרגיל שלך לאחר הפגישה עם כמה המלצות בלבד לימים הראשונים לאחר הטיפול. אנו מבקשים מהמטופלים לעסות את אתר ההזרקה במשך חמש דקות, חמש פעמים שונות ביום. 

 

עיסויים עצמיים אלה מבטיחים עוד יותר כי החומצה הפולי-L-לקטית מופצת במלואה. כמו כן, אנו ממליצים למטופלים להימנע מחשיפה לשמש וממיטות שיזוף במשך מספר ימים לאחר ההזרקה. 

 

כמה טיפולים נחוצים? 

זה לא יוצא דופן שמטופל עובר ארבעה טיפולים במשך תקופה של שבועות. אך מכיוון שלכל מטופל יש צרכים קוסמטיים שונים, תוכניות הטיפול יכולות להשתנות. 

 

האם זו הזרקה בטוחה? 

חומר מילוי זה זכה לאישור ה-FDA בשנת 2009 ומאז נעשה בו שימוש נרחב ובטוח. 

 

האם ניתן לשלב חומר מילוי זה עם שירותים קוסמטיים אחרים? 

לעתים קרובות המטופלים משלבים חומר מילוי זה עם שירותים אחרים, כולל הזרקות רעלן הבוטולינום, מיקרו-מחטים וטיפולי לייזר. אנו יכולים לעבוד איתך כדי לפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית המטפלת בדאגות ובמטרות הקוסמטיות שלך. 

 

במה שונה טיפול זה מחומרי מילוי עורי אחרים? 

אחד ההבדלים העיקריים בין מתיחת פנים נוזלית לבין חומרי מילוי ג'ל אחרים הניתנים להזרקה בשוק הוא שהיא מתמקדת פחות ב"מילוי" הפנים בפועל, ויותר בהמרצת ייצור הקולגן. במילים אחרות, Sculptra מעודדת את הפנים למלא את עצמן בייצור קולגן נוסף. 

 

ההתחלה ההדרגתית של התוצאות היא גם משהו שהוא ייחודי ל-Sculptra. חלק מחומרי המילוי העורי האחרים מציעים למטופלים תוצאות תוך שבועיים, אם כי חומרי המילוי האחרים בדרך כלל לא מחזיקים מעמד יותר משנה. 

 

האם אני מתאימה? 

אם את מעוניינת לברר אם את מועמדת למילוי עורי ייחודי זה, הצעד הראשון הוא לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה שלנו. במהלך מפגש זה, נסקור את ההיסטוריה הבריאותית שלך, נעריך את תחומי הדאגה שלך, נדבר איתך על המטרות הקוסמטיות שלך ונקבע אם טיפול זה הוא אפשרות טובה עבורך. אבל הנה כמה אינדיקטורים מוקדמים לכך שאתה עשוי להיות מועמד טוב במיוחד: 

 

הפנים שלך מתחילות לאבד נפח 

מתיחת פנים נוזלית היא יותר מאשר באסטר קמטים. טיפול זה גם ממלא את הפנים, משחזר את קווי המתאר הצעירים שלו וממלא אזורים שהחלו להיות חלולים. המטופלים שמרוויחים הכי הרבה ממתיחת פנים נוזלית הם אלה שהחלו לחוות ירידה בנפח הפנים ויכולים להשתמש בהתחדשות מקיפה יותר. 

 

אתה יכול לחכות לתוצאות 

מכיוון שחומר המילוי הזה לא מספק את התוצאות המלאות שלו במשך מספר חודשים, זו לא אופציה נהדרת אם אתם מחפשים טיפול בתיקון מהיר לפני אירוע גדול. תצטרכו להתאזר בסבלנות ולחכות לתוצאות, אבל רוב הלקוחות שלנו מגלים ששווה לחכות. 

 

בגלל ההתחלה ההדרגתית של התוצאות והשיפור ארוך הטווח שהוא מציע, חומר מילוי זה מהווה מרכיב נהדר במשטר אנטי-אייג'ינג ארוך טווח. 

 

אתה במצב בריאותי טוב 

זה עוזר אם אתה במצב בריאותי כללי טוב וללא כל מחלות רקע משמעותיות. טיפול זה אינו מומלץ למי שמדוכאי חיסון. זה גם לא מומלץ למטופלות בהריון או מניקות. הקפד להזכיר לנו בעיות בריאותיות ארוכות טווח במהלך הייעוץ שלך. 

 

העור שלך במצב טוב 

טיפול זה מבוצע בצורה הטובה ביותר גם על מטופלים שיש להם עור בריא ונקי מדלקת או זיהום. אם העור שלך מודלק, אנו עשויים להמליץ על דחיית ההזרקה. 

 

אתה יכול לשמור על קשר עם עיסוי לאחר הטיפול

עיסויים עצמיים יומיים שאנו ממליצים עליהם בימים הראשונים לאחר ההזרקה הם חלק חשוב בטיפול זה מכיוון שהם מבטיחים כי חומצה פולי-L-לקטית מופצת להשפעה מקסימלית. 

 

אתם מעדיפים טיפול נוח ולא פולשני 

מתיחת פנים כירורגית היא גם אופציה עבור מטופלים המחפשים סוג זה של הצערת הפנים, אך לא כולם יכולים להתחייב לזמן ההחלמה הקשור לטיפול פולשני יותר. בהתחשב בתוצאות שמציע חומר מילוי עורי זה, זוהי אפשרות נוחה להפליא. 

 

סדרה של זריקות קלות במשרד, שכל אחת מהן יכולה להתבצע בשעות הצהריים, היא כל מה שעומד ביניכם לבין מראה צעיר יותר. 

 

למה הפנים שלי מתחילות לאבד נפח? 

אובדן הדרגתי של נפח ושומן בפנים הוא חלק נפוץ בתהליך ההזדקנות, ומספר גורמים תורמים. לאחר שנים של הבעות חוזרות ונשנות, עור הפנים מאבד בהדרגה את יכולתו להמשיך לקפוץ בחזרה. גם כמות השומן בפנים יורדת עם הזמן, והמשיכה המתמדת של כוח המשיכה מתחילה לגבות את מחירה. 

 

בנוסף לכל זה, קולגן, שאחראי על המבנה הבסיסי של הפנים, מתפרק באופן טבעי עם הזמן. עליות וירידות מהירות במשקל, נזקי שמש, מתח ואפילו שינויים הורמונליים יכולים גם הם לשחק תפקיד באובדן נפח הפנים. 

 
לפרטים נוספים על סקולפטרה בעיר מודיעין כדאי לבקר באתר facecareclinics.com

כיצד חומרי מילוי עורי יכולים לעזור? 

חומרי מילוי עורי פועלים בדרכים שונות כדי לשחזר נפח. בעוד ש-Sculptra מתמקדת בשיקום רמות הקולגן, חומרי מילוי רבים אחרים מסתמכים על חומצה היאלורונית. ברגע שהיא במקומה, חומצה היאלורונית פועלת כמו ספוג מתחת לעור, אוספת לחות ומתרחבת כדי למלא קמטוטים, קמטים וחלקים בפנים שהחלו לאבד קווי מתאר. 

 

הקליניקה שלנו מציעה יובדרם ורסטילן, שניהם מורכבים מחומצה היאלורונית. אנו מציעים גם רדיס, חומר מילוי עורי נוסף המורכב מסידן הידרוקסילפטיט, תרכובת דמוית מינרל הנמצאת בשיניים אנושיות. 

 

האם יש משהו שאני יכול לעשות לבד כדי למנוע אובדן נפח? 

Sculptra מטפלת היטב בעור שלך עם שגרת טיפוח עור יסודית בבית היא צעד חשוב. ניקוי, פילינג ולחות באופן קבוע יכולים לעזור לשמור על בריאות העור ועל רמות הקולגן גבוהות. 

 

החלטות אורח חיים כמו הימנעות מחשיפה מוגזמת לשמש וצריכת אלכוהול כבדה, תוך נקיטת צעדים לניהול מתח, יכולות גם הן לעזור. הימנעות מעישון, אשר יכול להחליש את העור, הוא עוד רעיון טוב. אבל במידה מסוימת, אובדן נפח הפנים הוא חלק בלתי נמנע של הזדקנות שאנחנו לא יכולים להדוף לחלוטין!.!.!.  

האם אתה מוכן להחזיר את השעון לאחור? 

האם אתה מוכן להחזיר את השמנמנות הצעירה לפנים שלך ולהחזיר את סימני ההזדקנות המוקדמים האלה? מטיפולים נוחים וקלים ועד לתוצאות ארוכות טווח, יש הרבה סיבות לנסות את חומר המילוי העורי המרשים הזה. אל תחכו יותר. התקשרו לחידוש העור של טולסה, של טולסה, אוקיי וקבעו פגישת ייעוץ של Sculptra עוד היום!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי