כל הדברים שרצית לדעת על פתיחת סתימות באמבטיה

פתיחת סתימה באמבטיה

מאמר זה יעסוק בכל הסיבות שבגללן קורות סתימות וכיצד ניתן למנוע מהן לקרות שוב.

סתימות בשירותים נגרמות מהרבה דברים. מנייר טואלט ועד מוצרי היגיינה נשית, ישנם גורמים רבים ושונים שיכולים לגרום לסתימות.

מה גורם לסתימות בשירותים?

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לסתימת שירותים היא שימוש בכמות גדולה מדי של נייר טואלט. הסיבה לכך היא כי יותר מדי נייר יגרום לו להתגבש וליצור כדור גדול שחוסם את זרימת המים בקלות. בנוסף, אנשים מרבים לשטוף חפצים אחרים בשירותים שלהם כמו מוצרי היגיינה נשית וטמפונים שגם הם גורמים לסתימות.

מה גורם לסתימות באמבטיה?

מה גורם לסתימה באמבטיה, איך מנקים סתימה בשירותים. סתימות נגרמות כאשר אנשים מניחים יותר מדי נייר טואלט או שוטפים פריטים שאינם שייכים לשם.

מה ניתן לעשות כדי למנוע סתימה?

אל תשטוף שום דבר מלבד פסולת אנושית, נייר טואלט ומים.

איך מנקים סתימה בשירותים?

השתמש בבוכנה ושפך מעט נוזל כלים לביוב.

מה הגורם לסתימות?

ישנן מספר סיבות לסתימות בחדר האמבטיה. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא כאשר אנשים שוטפים משהו גדול מדי וסותם את האסלה. סיבות אחרות יכולות להיות משורשי עצים, הצטברות שומן וסתימת צינורות שיער.

חלק מהדברים שיכולים להישטף שיגרמו לסתימות הם טמפונים, חוט דנטלי, קונדומים וצמר גפן.

יש הרבה דברים שיכולים לגרום לסתימה בשירותים שלך. אסלה חסומה יכולה להיגרם מהצטברות של פסולת מוצקה, הצטברות שיער, או אפילו מנייר טואלט ישן.

מערכת הביוב היא האשם העיקרי לרוב הסתימות בשירותים. הצינורות המובילים את הפסולת מהבית למתקן הטיהור עלולים להיסתם בשומן, שיער ושאר פסולת.

4 כלים שתוכל להשתמש בהם לשחרור סתימה בשירותים ללא מאמץ

לא קל לפנות אסלה חסומה. זה ידרוש ממך להשתמש בבוכנה, שלפעמים עשויה שלא לעבוד. ישנם כלים רבים שתוכלו להשתמש בהם כדי לבטל את סתימת האסלה שלכם, אך חשוב לדעת אילו מהם מתאימים ביותר לסוגי הסתימות השונים.

לכל אחד מהכלים הללו יהיו יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב שתבינו מה הם לפני שתחליטו באיזה מהם להשתמש. תצטרך גם לדעת כמה זמן ומאמץ כל כלי דורש לפני שתחליט איזה כלי מתאים לך ביותר.

הדרך הטובה ביותר לשחרר את סתימת השירותים שלך היא לפנות לאינסטלטור ביוב רז ביובית 24 שעות ביממה ותקבלו פיתרון מקצועי מהמומחה ביותר בתחום.

בוכנה היא הדרך הפשוטה והזולה ביותר לשחרר את סתימת האסלה שלך, אבל היא פועלת רק אם יש לך מים באמבטיה. נחש ניקוז יעבוד גם אם אין מים בקערה, אבל הוא יקר יותר ואולי לא יהיה יעיל כמו בוכנה.

הפתרון הפשוט והזול ביותר לפתיחת סתימות בחדר האמבטיה הוא שימוש בבוכנה או נחש ניקוז.

כיצד לנקות ניקוז כיור ללא כימיקלים

ישנן דרכים רבות לפתוח סתימה בניקוז הכיור מבלי להשתמש בכימיקלים. אחד הפופולריים ביותר הוא שפיכת מים רותחים לביוב. המים הרותחים ימיסו כל שערה או אקדח שסותמים את הניקוז ויאלצו אותו למעלה ולצאת מהכיור.

1. פתח את סתימת הכיור

2. הסר את חלקיקי המזון והשיער מהניקוז

3. השתמש בבוכנה כדי להסיר את כל החלקיקים שנותרו בכיור

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

סיבוכי כף רגל סוכרתית: קריאה לפעולה

פוסט בלוג זה נועד להדגיש את הדאגה הגוברת של סיבוכי כף רגל סוכרתית, אשר אם לא בודקים אותם, עלולים להוביל לתוצאות חמורות כמו זיהום, כיבים

היתרונות שמציעות שמלות כלה זולות 

שמלות כלה זולות מציעות מגוון יתרונות שיכולים להיות מושכים במיוחד לכלות בעלות תקציב המחפשות לחסוך כסף מבלי להתפשר על סגנון, איכות או מראה הכלה החלומי